PDA

View Full Version : Mangler stadig nogle..

Frydenholm1
10-29-2008, 05:48 PM
Det er et ganske flot antal medlemmer, der er kommet på, men jeg savner stadig nogle af de goe gamle. Er der nogen, der har kontakt til dem der mangler fx Kaufmann, DoubleAces, 2outof3aintbad ?
Der er flere og det er altid farligt at nævne nogen når man godt ved at man helt sikkert har glemt andre, men I kan selv overveje hvem det kunne være og hvis man kender dem personligt eller har mailadresser ville det da være godt lige at få prikket til dem.

ETRONICS
10-29-2008, 06:29 PM
kaufi vilo helst spille på et andet pokersite, har skubbet flere gange til ham.... DAD ved jeg faktisk ikke, synes ikke han er meget på MSN

DoubleAcesDK
10-30-2008, 11:21 PM
Jamen det er da altid lækkert at være savnet dog er jeg ikke helt tilfreds med først at blive nævnt som 2er efter kaufmann nu skal jeg høre på hans blær med han er vigtigere bla bla :D nej bare pjat, tror ikke du ved hvem jeg er på msn etronics hvis du ikke har set mig online er stort set online hele tiden i den her tid så temmelig nemt at finde mig :D Anyways altid godt at se de gode gamle gutter og kvindfold igen her på theplayr :p

Frydenholm1
10-31-2008, 11:35 AM
Jeg vidste jeg skulle være forsigtig med at nævne navne ;)
Rart at se livstegn fra dig igen DAD :D