PDA

View Full Version : Titan poker - sikke et lortested!

JustinSane11
10-30-2008, 09:12 PM
Titan poker sutter da røv for vildt!

De er jo fuldstændig til grin!

Ja, skal simpelthen af med det... For de lukker da det den værste gang pis ud jeg længe har hørt! Og deres support er nærmest ikke eksisterende!

Jeg har indbetalt 50$, spillet 10 min. og vil så trække dem ud igen- altså 50$.. Fino. Som alle andre steder skal man insende billedID, og kontokort og billadress osv. for at trække ud nye steder man er oprettet.

Så er det, at det går galt for dem. De vil også have jeg skal printe 2 linier ud et eller anden fjols har skrevet i mail og underskrive med dato for alle mine indbetalinger (jeg har sølle en!) før de vil godkende mit visa kort.
Fint tænker jeg og skriver "50$, dato og mit navn" på et stykke papir og tager også billed af det, sammen med mine kort.

Alt er taget med super digital cam som er tydelige.

Men nææ nej, den er sgu ikke fint nok for Titan lortePoker i deres svar jeg får tilbage.

For det første er mit visa ikke godt nok til dem. De kan ikke læse numrene på forsiden, de synes de er svære at se(hvad? de vil have jeg skal købe et nyt- vil de ikke svare på). For det andet vil de have, at jeg underskriver bagsiden af mine kort. WTF jeg har ikke sådan en "skrive på plastikkort tuss". Skal siges jeg lige har underskrevet papiret med oplysninger som ligger lige ved siden af på billedet, så de kan se den+ den står på mit kørekort, som ligger ved siden af, samt ligger mit sygesikringkort derogså. Men nej, det er heller ikke godt nok for dem! Jeg SKAL printe det ud og faxe det til dem.

Jeg har ingen Printer, faxer eller whatsoever.

Seriøst en gang pis.. Det har nu stået på i 4 dage, hvor jeg prøvede at trække mine penge ud. Deres kundeservice er snotlangsomme. Jeg får 1 mail fra dem om dagen hvis jeg er heldig, hvori der står den samme omgang fis, at jeg skal printe det ud og underskrive, på trods af, at jeg skriver til dem jeg ingen printer ejer! Sikke en omgang bull!

Det skal siges at mindst 5 andre steder hvor jeg har været igennem samme metode at det virket fint(både med kort og ID) og de har aldrig krævet underskrift eller noget som helst andet, man skal printe ud og faxe.

Skulle i andre virkelig igennem det samme... Spiller aldrig hos Titan igen!

Sarauw
10-30-2008, 09:22 PM
jeg har aldrig skulle sende noget til dem eller haft nogle problemer med deres support har derimod den stik modsatte opfattelse af deres support har aldrig oplevet den bedre du kan altid komme hurtigt i kontakt med en supporter i live chat hjælpen. hver gang jeg har taget penge ud er det gået nemt og helt uden problemer så alt det du har været igennem kommer som en stor overraskelse for mig håber du får løst dine problemer med dem så hurtigt som muligt

ETRONICS
10-30-2008, 10:12 PM
@ronni
havde et lille problem med de ikke synes mine kreditkort var tydelig indscannet. sendte et ny scan i farver. Så manglede der -en i christensen på min navn på min pokerkonto.. aner ikke hvordan det var sket. Men support hjalp med dette....måske er de lidt omstændige, men synes også at sikkerhed til en hvis grænse skal være tilstede

thenielsen
10-30-2008, 11:14 PM
deres grafik/software stinker jo max, jeg spiller igen playr league når der er valgt en anden side.

+ Ikke eu-licens.

DoubleAcesDK
10-30-2008, 11:29 PM
Jeg er helt enig med Justin, Titan poker er uden tvivl det ringeste skin der findes på hele ipoker netværket eneste der måske kan sidestilles med det er CDpoker. Elsker det man altid hører med at Titan har en af de bedste kundesupports i branchen, tjah jeg er enig i de har den hurtigste livechat i branchen men der stopper det gode så også, livechatten aner stort set intet om noget som helst udover nogle meget små ting omkring ens konto og udbetalinger. Alt andet skal foregår via mail til Titan pokers support, som tjah lad os være ærlige er næsten ligeså slow som fulltilt.

Med hensyn til sikkerheden og indsendelse af dokumenter, så vil jeg lige først sige intet udstedt visa, mastercard og lignende er gyldige hvis der ikke er påført en signatur bagpå, og med gyldig mener jeg butikken/forretningen kan rent faktisk afvise sådanne kort. Står desuden også bag på alle kort så den del er vel fair nok at Titan sikrer sig. Med hensyn til at indskanne dokumenter osv. hvis man ikke selv har en printer med scanner kan man jo gå på biblioteket, gøre det på sit arbejde eller sin skole alle steder burde det for så vidt kunne lade sig gøre. Det er besværligt det er jeg enig i men det er et nødvendigt onde.

Men til sidst vil jeg sige jeg ville aldrig i livet spille på titan poker simpelthen fordi de ikke er kundevenlige og der findes så mange andre bedre sites derude at vælge imellem som er langt mere fleksible og har både bedre bonusser rakeback, og eulicens og hvorfor gå på kompromis når man nu engang kan få det hele andre steder :D

JustinSane11
10-31-2008, 06:13 AM
og igen får jeg sådan en flot mail fra dem:

"Hej igen,

Kan du ikke printe det på arbejdet eller evt. hos en ven?
Vi bliver desværre nødt til at modtage dokumentet før vi kan gå videre, da det er en del af vores reglement."

Hvad er det for noget? Synes sgu det er for dårligt! de skulle satme tivnges til at reklamere på deres forside med monster stor skrift, at en printer er nødvendig for at spille hos dem. Men jeg må vel køre 20 km., til nærmeste gratis printested for mit vedkommende, for at gøre nogle idioitiske supportere glade. Guderne må vide om det er godt nok til dem så.

thenielsen
10-31-2008, 11:06 AM
Justin - drop det dog - spil et andet sted !!!

Blobbi-San
10-31-2008, 12:10 PM
Er det ikke sådan, at der altid er nogen der vil være utilfredse på en eller anden måde, uanset hvilket Pokerrum der bliver valgt, ikke sagt at det er de samme - og heldigvis har vi da forskellige meninger.

Men jeg syntes godt nok at Justin's oplevelse lyder meget træls.

Buldermar
10-31-2008, 02:33 PM
Jeg skulle intet indsende. Jeg fik 600$ ud gennem mit visa-kort?..

JustinSane11
10-31-2008, 02:53 PM
Justin - drop det dog - spil et andet sted !!!

Tro mig Nielsen det gør jeg skam også! Vil bare gerne have mine penge med mig, okay?

Grunden til min store frustration er at det drejer sig om en sølle linie de vil have jeg skal printe ud og skrive under:

"457171...3649> $50.00> ______________________>"

Og det skal jeg igennem alt det besvær for. Det er ikke godt til dem, at jeg skriver det over i hånden for dem. Come on Titan!

Buldermar: mit forsøg er også at udtrække til visakort

chopin48
10-31-2008, 04:30 PM
Jeg syntes faktisk at det eneste problem med titan er det skattemæssige.
Helt ærligt, hvis de beder om en underskrift, så giv dem den og hæv dine
penge. Med hensyn til support har jeg kun rigtigt gode oplevelser. Lynhurtige
og gode svar både live og på mail. De har givet fantastiske gode playrleague
betingelser og det betyder da noget, hvis den skal komme godt fra land.
Med hensyn til eu licencen læste jeg et sted at de arbejder på det.
Grafikken betyder ikke noget som helst for mig. Der er kun en farve i poker :
Green

JustinSane11
10-31-2008, 04:33 PM
Jeg syntes faktisk at det eneste problem med titan er det skattemæssige.
Helt ærligt, hvis de beder om en underskrift, så giv dem den og hæv dine
penge. Med hensyn til support har jeg kun rigtigt gode oplevelser. Lynhurtige
og gode svar både live og på mail. De har givet fantastiske gode playrleague
betingelser og det betyder da noget, hvis den skal komme godt fra land.
Med hensyn til eu licencen læste jeg et sted at de arbejder på det.
Grafikken betyder ikke noget som helst for mig. Der er kun en farve i poker :
Green

læs lige hvad der står i mine indlæg før du kommenterer næste gang

driveren
10-31-2008, 07:41 PM
Hey

Kan du ikke overføre dem til en anden playr, og så få dem et andet sted hvor du gerne vil spille?

JustinSane11
10-31-2008, 08:19 PM
Hey

Kan du ikke overføre dem til en anden playr, og så få dem et andet sted hvor du gerne vil spille?

Jo, det har også lidt kørt i mine tanker. Nu venter jeg på den næste mail fra dem, og hvis den ikke er fornuftig for mig "deres kunde". Beder jeg dem annullere min udbetaling. Så vil jeg først prøve at trække dem ud gennem neteller og derfra på min konto. Ville bare være noget nemmere, som hos de fleste andre steder, at de røg direkte på ens konto og man slap for disse gebyrer ved udtrækninger gennem neteller.

Ellers er din idé faktisk rigtig god og måske nemmere end min, hvis man kan overføre til hinanden?

Friis38
10-31-2008, 11:13 PM
Kan man ikke, før man er godkendt. Jeg har "ansøgt" om at få lov til at overføre MINE penge til en anden konto. Afvist. Prøv igen om 30 dage var svaret. :confused:

chopin48
10-31-2008, 11:36 PM
læs lige hvad der står i mine indlæg før du kommenterer næste gang

ja det er jo det jeg har gjort, og jeg siger bare : klynkeri hjælper dig ikke med at få dine penge igen.

ETRONICS
11-01-2008, 07:25 AM
dump dem på et cash bord til en playr. få dem igen på andenvis

JustinSane11
11-01-2008, 08:28 AM
ja det er jo det jeg har gjort, og jeg siger bare : klynkeri hjælper dig ikke med at få dine penge igen.

klynkeri? Jeg udtrykker bare min holdning om dem. Jeg tuder jo ikke over at jeg ikke for mine penge, for det skal jeg nok på den ene eller anden måde(om det så skal være chipdumpning). Jeg er bare træt af deres, i mine øjne, elendige support og vel dele min erfaring og råde andre til at holde sig lang væk fra dem. Men ellers tak for dit meget brugbare indlæg.

Chopin48. Du skriver i dit første indlæg, at hvis de beder om en underskrift, så giv dem den. Det har jeg faktisk gjort, hvis du nu brugte lidt tid på at læse indlæggene, men den kunne de ikke bruge. Det skulle være på et udprintet stykke papir, med deres note til. Og jeg har ingen printer.

Degen
11-01-2008, 11:50 AM
Titan again gave us $1,500 free for this Sundays tournament so we will keep them, however for next week we will be looking for a new poker room.

It is not possible to have one room which will make everybody happy and there will always be some problems, however we will work hard to find a room which pleases the most people...and also accommodates us with good bonus money for the tournaments.

Uglen
11-01-2008, 12:31 PM
Hej

Fatter ikke det er et problem at trække penge ud fra Titan.
Har selv lige trukket 200 ud i Torsdags og de er på min konto i dag lørdag(ved ikke om de var der i går havde ikke tjekket)
Og jeg har ikke skulle sende billeder og underskrifter og alt muligt.
Så for mig ingen problem.
PS. Mermaid er da mere træls . der kan man jo kun få dem tilbage på det kort man har brugt og ikke på Neteller.
HIlsen Uglen

JustinSane11
11-01-2008, 10:05 PM
jeg har nu ikke hørt fra deres support i 37 timer via mail. Og deres livesupport svarer mig ikke, selvom jeg har prøvet at kontakte dem hele dagen. Er det normal standard?

Brunen
11-02-2008, 09:48 AM
@justin.

Rigtig surt du ikke bare kan få dine penge, jeg kan godt forstå du er utilfreds.
Personligt er jeg rigtig træt af at men altid uden videre kan få lov til at sætte ret store beløb ind, men skal man have penge ud, kræver det en overordentlig stor arbejdsindsats.
og det kan jo ikke være rigtig at man skal opfinde alternativer, for at få sine penge.

mht Titan så synes jeg såmen bare det er deres software der er for kedelig.

Jeg synes det er 100 gange bedre at spille på full tilt, kan godt lide at man kan vælge størrelse på bordet som man ønsker.
og så er overskueligheden, chat, ja ALT bare bedre.

Skattefrihed?? ikke noget jeg skal bekymre mig om endnu;o)

Rumble69
11-02-2008, 10:08 AM
vandt en sat til 250k(320$) og troede at man kunne afreg men nej,det kan man ikke fordi den vundet gennem en sat , har jeg aldrig prøvet før , lidt surt ellers nogle gode $$$(på Titan)

JustinSane11
11-04-2008, 05:08 PM
Jeg prøvede så at gå neteller vejen som jeg skrev tidligere, men den endte sådan her med deres livesupport:

"Chanette: Hej Poul
Chanette: hvad kan jeg hjælpe med
SANTORINIxSHIP: hej, jeg vil gerne høre hvorfor min udbetaling via neteller endnu ikke er accepteret nu her 48 timer efter udbetaling, som lovet?
Chanette: jeg tjekker lige
SANTORINIxSHIP: tak
Chanette: når ja kan se det vi vente på dokumentation fra dig
SANTORINIxSHIP: det skal ikke bruges via inbetaling fra og til neteller
Chanette: nej men du har foretaget indbetaling med dit Visa
SANTORINIxSHIP: det har intet med mit visadokumentation at gøre
SANTORINIxSHIP: ja og det har jeg også via neteller ?
Chanette: jamen så snart du foretager indbetaling fra dit visa er det desværre en hekl anden procedure
Chanette: dvs vi hatr brug for følgende kopier
Chanette: -Bekræftigelseformularen underskrevet udfra alle din indbetalinger
-Billed ID
-Visa For og bagsiden (kontrol cifre kan du sagtens gemme fra bagsiden og de 8 midt på forsiden)
-Sygesikring

SANTORINIxSHIP: hvad så med min neteller inbetaling?
Chanette: jamen hvis du kun havde indb med Netteller så skulle du ikke indsende
Chanette: men kun pågrund af din ene indbetaling
Chanette: desværre
Chanette: :\
Chanette: men det er en engangsprocedure
SANTORINIxSHIP: hvorfor er jeres system så indvikelt i forhold til andre udbydere?
Chanette: også snart vi har modtaget det kan du sagtens foretage udb
Chanette: uden prob
Chanette: det kan jeg desværre ikke sige
Chanette: det er en del sikkerhed involveret i det
SANTORINIxSHIP: hvorfor skriver i ikke på jeres forside at man skal kunne "udprinte ark" for at få en udbetaling?
SANTORINIxSHIP: kan i så ikke sende mig formularen via posten?
SANTORINIxSHIP: og er dette formularen i hentyder til? "457171...3649> $50.00> ______________________> "
Chanette: yep
Chanette: men jeg kan desværre ikke sende den via post
SANTORINIxSHIP: og den enkelte linie kan jeg ikke selv skrive i hånden og med underskrift og tage billeddokumentation af ?
SANTORINIxSHIP: samt med mine kort?
SANTORINIxSHIP: og dem står med blæk fra en printer eller en fyldepen kan jeg ikke gøre en forskel?
SANTORINIxSHIP: og den står med blæk fra en printer eller en fyldepen kan vel ikke gøre en forskel?
SANTORINIxSHIP: sålænge jeg har underskrevet og vedlagt mine kort som dokumentation?
SANTORINIxSHIP: support ???
Chanette: jeg er ikk helt med
Chanette: nej
SANTORINIxSHIP: om jeg printer den ene linie ud(jeg har ingen printer) eller om jeg skriver den på et stykke papir med blæk fra hånden
SANTORINIxSHIP: hvad er forskellen?
Chanette: desværre det ska være formularen
Chanette: det er reglerne
SANTORINIxSHIP: hvad nu hvis jeg har håndskrift som en computer ?
SANTORINIxSHIP: kan i se forskel?
SANTORINIxSHIP: henvis mig venligst til reglerne+
SANTORINIxSHIP: så jeg kan se at det kræver udskrevet papir
Chanette: det står under vilkår
Chanette: når du acceptere ved downloading af Titan
SANTORINIxSHIP: hvorhenne i vilkårene?
SANTORINIxSHIP: du må kunne henvise til dem+
Chanette: du kan også finde det i vores website
Chanette: www.titanpoker.com
SANTORINIxSHIP: henvis mig til det konkrete sted for jeg har kigget og ikke kunnet se det nogle steder
SANTORINIxSHIP: henvis mig til det konkrete sted for jeg har kigget og ikke kunnet se det nogle steder
SANTORINIxSHIP: ???
SANTORINIxSHIP: er der nogen?
Chanette: Poul jeg beklager meget jeg har ekstremt travlt lige nu
SANTORINIxSHIP: er i ikke til for at hjælpe? supportere?
SANTORINIxSHIP: jeg har brug for hjælp
Chanette: men jeg ved med sikkerhed det står der udover det er det også del af vilkårene du acceptere ved oprettelse af din konto hos Titan
Chanette: jeg finder det men du må give mig et øjeblik
Chanette: udover dette har jeg hjulpet dig og fortalt dig at desværre vi har brug for den orginale kopi af formularen
SANTORINIxSHIP: hvor lang tid? for jeg har skrevet mail med jer og der gik over 1 dag fra jeg fik svar hver eneste gang
SANTORINIxSHIP: kan du annullere min udbetaling?
Chanette: en dag er da ikke lang tid
Chanette: det kan jeg sagtens
SANTORINIxSHIP: det er da lang tid. Normal support er ingen for timer og gode steder indenfor 15 min. Du må gerne annullere min udbetaling så
Chanette: det vil jeg gøre
Chanette: beklager at du mener der er dårlig support her
SANTORINIxSHIP: tak. hvornår kan jeg se pengene ?
Chanette: indenfor 3 min
SANTORINIxSHIP: okay"

Alle de gange hvor jeg gentager mig selv, har jeg ventet 5 minutter på svar. Derfor gentagelserne. Hvad sker der for det jeg har skrevet med fed???

Gider dem virkelig ikke mere. Nu har jeg 70$ stående jeg ikke kan få ud. Jeg kan højst sandsynlig ikke overfører dem til en af jer derinde, da jeg mener at det også kræver dokumentation? For ellers ville jeg med glæde overfører 70$ til en og få dem igen på full tilt eller et andet sted.

Der står under spilleroverførsel "Bemærk venligst, at en sikkerhedskontrol er nødvendig for din første spilleroverførselstransaktion" Kræver det mon ID eller blot "kontrolord"?

Ellers er det kun chipdump tilbage desværre. Ellers må jeg selvfølgelig vente til jeg engang får mulighed for at udprinte :(

Nogle som vil hjælpe???

Friis38
11-04-2008, 05:14 PM
Du kan "tabe" dem til mig på Titan Heads up, så overfører jeg 70$ til dig på FTP.

Friis38

JustinSane11
11-04-2008, 05:18 PM
Du kan "tabe" dem til mig på Titan Heads up, så overfører jeg 70$ til dig på FTP.

Friis38

lyder kanon friis38... hvilket bord?

Friis38
11-04-2008, 05:20 PM
Logger lige på. Hvad med 0,25/0,50 nl? Hvad hedder du på Titan? Mit nick er Friis38.

JustinSane11
11-04-2008, 05:20 PM
Ja det er fint. mit nick SANTORINIxSHIP. msn så vil lige kan skrive sammen imens?

Friis38
11-04-2008, 05:22 PM
Er desværre ikke på msn. Prøver lige at komme på msn, så får du lige en melding.

JustinSane11
11-04-2008, 05:24 PM
Er desværre ikke på msn. Prøver lige at komme på msn, så får du lige en melding.

ok min msn: pollekrogh(snabela)msn.com

JustinSane11
11-04-2008, 05:47 PM
HAHAHAHHA Titan lorte poker.. REND MIG noget så grusomt! Er nu helt slut med dem for evigt og håber playr league engang i fremtiden skifter udbyder

Roser og blomster og trøfler til Friis38 - Ægte Playr! Total streetcredit til ham fra min side :D Tusind tak for hjælpen... Jeg giver bajer hvis vi mødes engang i Live Playr ;)

Så endte historien alligevel lykkeligt

Friis38
11-04-2008, 05:49 PM
Var da så lidt Justinsane. Vi må være lidt kreative, os playrs, og hjælpe hinanden hvor vi kan.;)

Degen
11-04-2008, 05:56 PM
Please do not discuss breaking Titan's rules on the forum. 'Chip dumping' is not something they allow and is against the rules at all poker sites.

JustinSane11
11-04-2008, 06:24 PM
Ofcourse WD, I fully accept that. I will not post in this tread any further and I will let it "drop to the buttom". But I will still warn people againt Titan, from my experiences. Case closed...

I apoligize my very poor english

Degen
11-04-2008, 06:33 PM
You guys can talk about Titan (bad or good) in this thread or any cashout problems they have etc. Just can't talk about breaking their rules.

Friis38
11-04-2008, 06:37 PM
Fair enough WD. Wont happend again :o

Jhexx
11-09-2008, 02:58 PM
Ja, jeg finder det nu ``underligt`` at det er så nemt at lave en deposit på alle sites, men
altid svært at få penge ud. de går sgu ikke op i sikkerhed når man skal indbetale!
Og jeg er også enig i at deres software er alt for primitiv :(