PDA

View Full Version : Sker der noget........?

Ramones1dk
11-20-2008, 07:13 AM
Hallo
Vi går nu snart ind i week-enden og der er stadig ingen opdatering fra sidste week-ends liga.
Forsiden er også totalt død.
Forum kører på lavt blus. Ejerne er sgu ved at skyde sig selv i foden med denne sløve opstart.
Jeg spekulerer på om det er 2 Titan-gutter der har opkøbt sitet og har fået os alle til at spille og indsætte penge hos Titan.

Danielle Angel
11-20-2008, 09:59 AM
I am sure they will get to things in the next few days. From what I have read it has been a BIG week with meetings. They have been planning so very much since the take over of the site and have many great ideas. As with any new business it takes a little time to get it up and running smoothly. There are so many things that a person needs to do when they first sign on the dotted line. I am positive you will be delighted with what WD and Mustardeggs come up with in the very near future which will get the site overloading :D. In addition they are looking at many sites for the playr league as noted many times. :)

Someone please translate this for me :D

DoubleAcesDK
11-20-2008, 11:24 AM
Sådan udefra set virker opkøbet temmelig amatøragtigt og uden nogen som helst plan for hvad sitet egentlig skal udvikle sig til. De famler vel nærmest i blinde og informationsniveauet er næsten ligeså ringe som det var under theplayr i slutfasen. Sjovt de først holder møder om hvad de skal tilføje på sitet nu fremfor før de købte sitet virker som en nem og elegant lappeløsning mens de tjener kassen på at folk signer op igennem dem. My 2 cents..

Jettemus
11-20-2008, 01:51 PM
Ja hvad skal man sige
Jeg kikker da stadig forbi en gang imellem. Men kan sgu ikke rigtig se hvad ideen med siden er.
Tror egenligt at de fleste af os tilmeldte sig siden pga af 2 faktorer
1 Gus Hansen
2. et nyt dansk forum.
En playr turnering kan ikke få mig til at åbne en konto hos titan poker.
Tror desværre at genoplivningsforsøget er ved at mislykkes.
Ikke for at bore i det men der er 314 medlemmer efter 1 mdr. og prøv at kik medlemslisten igennem der er ikke mange der gider smide en besked i forum.
der er 10- 20 aktivemedlemmer. Det holde ikke.

Ps jeg spille stadig men på en ny konto med rakeback

MVH John

Jettemus
11-20-2008, 01:52 PM
PS jeg glemte at skrive at en t-shirt heller ikke kan får mig tilat kæmpe med at lave 100 indlæg SS

Frydenholm1
11-20-2008, 02:20 PM
Hej John
Er det stadig på FT du huserer med rakeback - og i så fald, hvad hedder du der nu?

ETRONICS
11-20-2008, 07:06 PM
jeg kan kun sige det ikke er meget man hører fra ledelsen.. men ved at wd er i kina netop nu og mustardeggs lige er blevet far... så det kan være grunden

Jettemus
11-20-2008, 07:07 PM
Da jeg i sin tid oprettede Jettemus havde jeg lige lavet en konto i eget navn "johnmurer"
Uden rakeback oprette direkte gennem FT. Denne konto har min far spillet på i ca. 6 mdr. (Iøvrigt med et pæn minus SSS) jeg oprette en konto til ham i hans eget navn. Derefter skrev jeg for 5 gang til ft og forlangte rakeback og fortalete jeg ikke ville spille mere hos dem før jeg fik det. efter ca 14 dage uden aktivitet skrev de tilbage med en forklaring om at der lige var kommet en ordning så gamle spille signet direktet hos FT nu kunne få27%rakeback. Så nu spiller jeg lidt på johnmurer samt på pokerplex. hvor jeg trådte mine netpoker barnesko instil ft overtog. Pokerplex tilbød mig og rakebackca 30% +250 $ kvit og frit uden krav om depost i forbindelse med at de flyttede over på nyt netværk (ipoker ) tror jeg.

Så i det omfang jeg spiller er det på disse 2 kontoer

Degen
11-20-2008, 08:09 PM
Hi Guys,

The main problem now is that me and Mustardeggs are not computer programmers. We have a lot of changes we want to make to the website and things we want to add for you guys, but we have to find somebody to make the changes for us.

For anybody who has ever owned a website, you know this is a long process that constantly has delays.

We invested a lot of money into this site and it was not just so we could have people signup at TitanPoker for our tournament. We plan to build a large poker community here for the long term, and we will do so. It just takes time. And hard work.

I haven't been able to get ahold of Mustardeggs the last few days now that I am not traveling so much, but we hear you guys getting antsy for some changes and we will be on top of it very soon, don't worry.

Thanks for your feedback, positive or negative, it helps us to improve the site.

Degen
11-20-2008, 08:10 PM
Probably a bad translation:

Hej Gutter,

Det største problem nu er, at mig og Mustardeggs er ikke edb-programmører. Vi har en masse ændringer, vi ønsker at gøre til det websted, og ting, vi ønsker at tilføje til jer, men vi er nødt til at finde nogen til at foretage de ændringer for os.

For enhver, der nogensinde har ejet et websted, du ved, at dette er en lang proces, der konstant har forsinkelser.

Vi har investeret en masse penge på dette websted, og det var ikke bare så vi kan få folk tilmelding på TitanPoker for vores turnering. Vi planlægger at bygge et stort poker community her på lang sigt, og vi vil gøre det. Det bare tager tid. Og hårdt arbejde.

Jeg har ikke været i stand til at få Ahold af Mustardeggs de sidste par dage nu, at jeg ikke rejser så meget, men vi høre jer at få antsy for nogle ændringer, og vi vil være på toppen af det meget snart, bare rolig.

Tak for din tilbagemelding, positive eller negative, det hjælper os med at forbedre hjemmesiden.

Pokerorla
11-20-2008, 11:59 PM
Tak for sidst i Player Leaque (søn. 16.11). 1. gang jeg deltager og derfor ikke erfaren leaque spiller, men hvorfor loves der added turney, når der ikke er added een eneste cent. Eneste added var til Titan for vores deltagelse... hmmmmmAlle sites vil gerne have flere spillere - også Titan - men hvorfor anvendes der skin der ikke udbetaler rake... hmmmmm, det formodes at Titan sponserer visse personer eller ThePlayer... hmmmmm, jeg synes det lugter lidt.Fint nok - jeg skal nok give sitet en chance for at komme op på benene, og jeg skriver ikke for at få en t-shirt, blot for at give feedback på mit indtryk indtil nu.Jeg overvejer min deltagelse i The Player Leaque hvis de forsat spilles i Titan.

PS: Jeg har heller ikke set nogen resultatliste endnu :rolleyes:

DK32
11-21-2008, 07:02 AM
Enig i det meste. Spillede de første 2 1500 og 500 added. Dem var der virkelig god value i, men efter uge 2 er ranglisterne ikke blevet opdateret. Det er ikke optimalt for et "nyt" site. Jeg har fået bekræftet, at der også er månedsfinaler, men kan ikke få af vide omkring præmier tidspunkter m.m. Sådan nogle ting burde være på plads, inden man starter nye runder op. Stram venligst op på det i en fart, hvis I vil fungere som et troværdigt site med masser af aktive medlemmer. Er ellers klar til at støtte det, men det kræver mere fra ophavsmændene fra starten.
Ja det tager tid - den er jeg med på. Men I taber medlemmernes interesse, hvis der ikke sker noget meget snart. Og er medlemmerne søgt andre steder hen, bliver det meget svært at få dem tilbage.
Bare lige et par gode råd.
Mvh. Jacob

K1-DK
11-21-2008, 02:10 PM
Tak for sidst i Player Leaque (søn. 16.11). 1. gang jeg deltager og derfor ikke erfaren leaque spiller, men hvorfor loves der added turney, når der ikke er added een eneste cent. Eneste added var til Titan for vores deltagelse... hmmmmmAlle sites vil gerne have flere spillere - også Titan - men hvorfor anvendes der skin der ikke udbetaler rake... hmmmmm, det formodes at Titan sponserer visse personer eller ThePlayer... hmmmmm, jeg synes det lugter lidt.Fint nok - jeg skal nok give sitet en chance for at komme op på benene, og jeg skriver ikke for at få en t-shirt, blot for at give feedback på mit indtryk indtil nu.Jeg overvejer min deltagelse i The Player Leaque hvis de forsat spilles i Titan.

PS: Jeg har heller ikke set nogen resultatliste endnu :rolleyes:

Desværre var added kun i de første 2 tourneringer (tror ikke vi er blevet lovet mere end det). Vi er simplethen for få der spiller endnu til at Titan vil betale.....

Med hensyn til opdatering af resultatliste havde Etronics gjort det første gang men da han hjælper ejerne på frivilligt basis vil de ikke pålægge ham at gøre det igen. De søger en til at hjælpe dem med arbejdet i øjeblikket. (er i en anden tråd)

DoubleAcesDK
11-21-2008, 03:58 PM
De burde da selv opdatere stillingen er jo deres site og deres indtjeningskilde men smart ide skum fløden og få andre til at gøre arbejdet tror jeg sgu jeg vil prøve selv engang i fremtiden :)

K1-DK
11-21-2008, 04:05 PM
Det er jeg da sådan set enig i, men det virker jo til, at der er folk, der næsten ikke lavet andet end at være her på sitet... så kan de jo lige så godt lave noget....

:D

DoubleAcesDK
11-21-2008, 04:12 PM
lol sandt nok så må ejerne jo stikke dem en kompensation for at skrive artikler og opdatere stillinger som freelance projekt er da utopisk at bede folk om at udføre gratis arbejde for at gøre deres site attraktivt just my 2 cents :D

Degen
11-22-2008, 09:26 AM
Hi guys,

If anybody wants to help with the updating of the standings from week to week we would really appreciate it. Obviously if somebody does not volunteer to help we will just do it ourselves or hire somebody to do it.

I'm getting together with our developer in a few hours to make some changes to the site. I've also been speaking to some new poker rooms to host ThePlayr League at as it appears people want to have lots of free money added to the prize pool.

As always you can send any advice or feedback support@theplayr.com

RidderRap
11-22-2008, 10:46 AM
Hi WD

if it can be of any interest i will volunteer for the updating of lists and etc.

best regards

RidderRap

Degen
11-22-2008, 10:57 AM
Thanks RidderRap, I am sending you a PM now.

Pokerorla
11-23-2008, 04:13 PM
Hej.Tak for respons. Det er dejligt at se at der sker lidt. Dejligt at høre at der arbejdes på at finde andre skins end Titan, for hvis PL skal gøres større, skal det gøres med added turneringer fx min 100 - 200 $ oven i hatten. Der må være andre skins end Titan der stjæler så vilde real money rakes uden pay back, der har råd til lidt goodwill !Ros for at der åbnes hjerte for at der mangles hjælpende hænder, og ros til RidderRap for straks at tilbyde sig !Fra min side skal lyde, at jeg synes at det er fedt at spille med i andre i en lukket turnering, men jeg spiller primært for at tjene penge og det tror jeg også at andre gør ???* Få benarbejdet gjort og skaf flere added turneringer, så er jeg også klar til at anbefale flere til ThePlayer og til*delgagelse i PL - og deltagerstørrelsen vil klart stige.
Go for it - and let the pots be monsters