View Full Version : Hvordan skal playr ligaen fortsætte ?
ETRONICS
10-18-2008, 06:54 AM
Der blev på det gamle forum diskuteret følgende: :confused:
Buy-in: skal det sættes op ? (er nu 2+0.2 us$ i den lille samt 8+0.8 us$ i den store)
Skal ligaen nulstilles eller fortsætte med det opnåede antal point ?
Skal stack størrelsen sættes op.
Post gerne et indlæg om hvordan i vil have det, så laves der en afstemming ud fra indlæggene. :)
JustinSane11
10-18-2008, 09:22 AM
Jeg så gerne at det ikke var deep stack, men hvis det bliver sådan, så med ikke alt for lange levels, da jeg personligt går død i det.
Nu så jeg så i en anden tråd, at den store turnering starter kl 21. Synes det er lige sent nok, når man skal på arbejde mandag morgen.
Synes også at den lille, skulle være med størrere buyin. Gevinsten i den turnering bliver simpelthen for lille i forhold til antal spillere IMO
Ramones1dk
10-18-2008, 09:41 AM
Faktisk er jeg ligeglad med de der buy-ins, bare de ikke bliver astronomisk høje. Jeg spiller kun med i ligaen for pointene og ranglistens skyld - er ligeglad med pengepræmierne (sådan da).
Året går mod sin ende så det vil være dumt at nulstille ligaen især for os som har kæmpet og kæmpet om en plads på listen. De nye Playrs vil nok sige det modsatte, men som sagt nærmer vi os det nye år og en ny sæson. Så lad os afslutte dette år med vores point.
ETRONICS
10-18-2008, 09:47 AM
synes selv at man kunne skabe divisioner i længden, evt. evt også en omaha eller HU turnering.
Synes selv at 20.00 og 21.05 er de bedste tidspunkter, er enig i de 2 us$ blev for lavt, men husker det nu som om at der var flest i den lille turnering.
Sarauw
10-18-2008, 10:28 AM
buy in er også lidt ligegyldigt for mig bare de ikk bliver alt for høje. jeg vil ønske at turneringerne bliver deep stak da jeg synes det er meget sjovere at spille. derudover skal vi helt sikkert spille ligaen færdig da det vil være alt for uretfærdigt for dem der har brugt lang tid på at skaffe sig de point. jeg tror også vi bliver nød til at forsætte med en splittet liga da jeg ik kan se hvordan det ellers kan blive løst jeg ved godt at målet er og lave det til et samlet forum men synes det er for svært og lave om på nu uden der er nogle der kommer til at blive snydt
Friis38
10-18-2008, 10:32 PM
Jeg vil foretrække deepstack. Giver lidt mere at "lege" med. Syntes det vil være mest fair for alle, at fortsætte med de opnåede point, i hver league, året ud. Buy in på 3 og 10$ passer fint. Behøver ikke blive højere med min beskedne rulle.:o
Det bliver svært at tilfredsstille alle mht tidspunktet. Jeg har også en familie det skal passe med, så efter kl. 20 passer mig fint.
chopin48
10-18-2008, 11:26 PM
Det kunne være rart med et andet spil en holdem. Foretrækker selv Horse,
Man kunne skifte lidt en gang imellem.
thenielsen
10-19-2008, 02:43 PM
problemet med en deep stack turnering med god struktur tager lang tid !! og hvis der kommer flere players til vil turneringerne til at tage endnu længere tid !!
Jeg synes selv at det skal holdes på det gamle buy in og så ændre ved nyt år, da det vil være mest fair..
Blobbi-San
10-23-2008, 01:38 PM
Jeg har givet et input i en anden tråd, med et forslag til Playr League i det nye år.
Nr.1 og 2 i "den lille" turnering ($3) må fremadrettet kun deltage i "den store" turnering ($10) resten af året.
Begrundelse:
Fordi Huslers, hajer, profs og andre hard core spillere uden tvivl vil skræmme nybegyndere og andre "mindre gode" væk fra turneringen.
Dette her vil give dem en chance eller en tro på, at det ikke er forgæves på forhånd de tilmelder sig. Jeg tror det kan bibringe turneringen flere spillere gennem hele året.
Sarauw
10-23-2008, 02:07 PM
det virker da ret dumt hvis man så er en ny spiller der har en rigtig god dag hvor alt bare falder til ens side også man vinder skal man lige pludselig have en Bank Roll til at spille 10$ turneringer det giver da ingen mening det vil da dræbe den lille turn
Buldermar
10-23-2008, 02:46 PM
Synes også deepstack er fedest. Gerne med en antestruktur som favoritiserer aggresion. Med høje antes (ca. 1/3 SB) vil turneringen vare kortere tid.
Blobbi-San
10-23-2008, 09:14 PM
Nå ja undskyld da! Glem det igen hvis det kommer SÅ meget på tværs.
Sarauw
10-23-2008, 09:31 PM
var ikke ment på nogen dum måde var bare min mening kan da godt være at der er andre der synes det samme som dig. det skader aldrig at komme med forslag jeg ville bare være utilfreds med hvis jeg fik at vide at jeg ikke måtte spille den til 3$ da det er den der passer best til min rulle jo mindre jeg lige har haft en god dag inden hver liga. går selvfølgelig efter at deltage i begge turneringer hver gang
driveren
10-28-2008, 10:16 AM
Jeg ville nok fortrække at den bliver spillet fredag eller lørdag da jeg syntes start søndag kl. 21 med deep stack bliver lidt sen afslutning. Jeg er dog tilhænger af deep stack da det giver lidt mere sjov.
3 og 10$ er ok for mig.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.