PDA

View Full Version : Homegame

RidderRap
02-01-2009, 10:50 AM
Hej

jeg synes det kunne være sjovt med et homegame for os playrs.

Derfor vil jeg gerne invitere til homegame hos mig i Odense lørdag den 7 Februar.

Jeg forestiller mig vi spiller en måske 2 turneringer med et buy in på 200 kr.

hvis det er noget i synes der kunne være sjovt at deltage i, så send en PM til mig.

Nøgleord for en sjov aften må være god opførsel og godt humør.... altså ikke nogen sure miner hvis man får et badbeat eller 2. :)

da jeg ikke har ubegrænset plads vil det være efter først til mølle princippet.

Jeg har spurgt WD om det var i orden at lave den her tråd og han syntes det var en kanon ide og kvitterer med 100$ til snacks og drinks.

hvis der er andre forslag til aftenen så skriv endelig løs. Hvis det bliver en succes kan det jo sagtens gentages :D

Og ja, jeg ved godt det er med kort varsel og hvis det gentages eller der bare er stemning for det, vil jeg være hurtigere ude næste gang.

Hilsen

RidderRap

dozer2405
02-01-2009, 03:05 PM
kanon ide.... desværre kan jeg ikke den dato , så jeg håber det bliver gentaget

ha en god aften

dozer

K1-DK
02-01-2009, 07:41 PM
Jeg prøver om ikke jeg kan få tid til at spille.

Hvis jeg kan så kan jeg give et lift fra Århus hvis der er andre fra den kant, der skal med

Sarauw
02-04-2009, 10:52 PM
skal desværre på arbejde på lørdag men er klar en anden gang

K1-DK
02-05-2009, 01:27 PM
hmmm det ser ud til, at jeg kan få tid lørdag, men da bilen netop er brudt sammen og jeg ikke ved, hvornår den kan være lavet, så har jeg nu brug for et lift.

Hvis der er nogle der skal afsted, som kommer forbi Århus, så vil jeg gerne dele benzin/diesel-regningen.

RidderRap
02-05-2009, 03:59 PM
AFLYST

Pga manglende tilmelding.

Jeg prøver at lave en ny dato og ser om der er større interesse :o

RidderRap

sqwiggi
02-06-2009, 09:15 AM
Det er virkelig ved at blive dødt det forum her.. specielt den danske del af det...

K1-DK
02-06-2009, 05:16 PM
jeg kigger personligt næsten aldrig i det danske forum, men pløjer mig jævnligt igennem det engelske.

Det er yderst sjældent der står noget i det danske forum, som ikke også er i det engelske. Denne tråd med homegame undtaget... ;)

Men sqwiggi... burde vi ikke stable noget på benene i Århus?

sqwiggi
02-07-2009, 08:50 AM
Burde vi nok K1-DK.. Men er selv lidt i en finanskrise i denne tid og de sidste 2 måneder, da os murere ikke har det nemt her i århus for tiden.. Så jeg har gået fyret i 2 måneder nu.. Så der er ikke rigtig overskud til at spille poker, desværre...

K1-DK
02-07-2009, 12:47 PM
surt.

Held og lykke med at finde noget nyt arbejde.