PDA

View Full Version : Angående nuværende stilling i PLAYR-Liga

Rosered1
10-20-2008, 05:40 PM
Hej .
Nu er jeg ikke klar over hvordan i vil fortsætte mht til årsranglisten.
Jeg vandt f.eks den sidste internationale månedsfinale, og det er overhovedet ikke opdateret i stillingen, og jeg har heller aldrig fået min præmie, som skulle være Gus Hansen nye bog Signeret tror jeg nok. Jeg synes faktisk i skal starte forfra, også så alle nye får chancen. Så kan i f.eks afholde en lille finale for de bedste efter den gamle stilling, hvis i vil.
Rosered1

ETRONICS
10-20-2008, 06:46 PM
hej rosered1
du kan prøve at skrive til ~wd~ omrking din præmie, men ellers check det engelske forum der vil være en afstemning sat op i morgen omkring playr ligaens fremtid.
jeg synes den skal nulstilles men det er fastlagt at den ikke bliver det.....

Buldermar
10-21-2008, 12:54 PM
Jeg har ikke selv placeret mig højt nok til at gøre mig forhåbninger om nogen præmier. Jeg synes det er absurd hvis de spillere, der virkelig har kæmpet for det ikke får nogen form for kompensation.
Rosered1's forslag om en finale for de bedst placerede virker umiddelbart som en konstruktiv løsning. Det giver plads til en ny liga med det samme uden fuldstændig at de højt placerede spillere i den gamle liga bliver fuldstændig røvrendt.

Sarauw
10-21-2008, 01:02 PM
de bliver heller ik røvrendt hvis de ligger nr. 1 i den danske liga vil de også ligge nr.1 i den samlede liga bare på en delt første plads med nr.1 fra den International. sådan ser det ud til lige nu at det bliver men intet er sikkert men du kan give din mening her http://forum.theplayr.com/showthread.php?p=403#post403

Buldermar
10-21-2008, 01:03 PM
Okay. Tak for linket :)