View Full Version : Hvad sker der med Theplayr på det seneste?
Maestroelite
04-12-2009, 09:50 AM
Hey, jeg har ikke været herinde siden december og at dømme på det danske forum har der ikke været meget action...
Jeg var meget aktiv i "de gamle dage" herinde og i Playrleague.
Er der stadig nogle af de gamle drenge tilbage? Som også har lyst til at bringe mig up to speed :)
Frydenholm1
04-12-2009, 11:52 AM
Vi er da nogle få, der er her endnu, men det meste foregår på det engelske forum og det er ikke rigtig noget der kan sammenlignes med "gamle dage"s diskussioner om pokerhænder, strategi og om hvorvidt Full Tilt er rigged mm.
En ting der sjovt nok stadig er som det skal være er at folk behandler hinanden ordentligt - ikke nogen der bliver kaldt idiot og skældt ud som man kan se det på adskillige pokerfora.
PlayrLeague findes stadig men her savner jeg det jeg synes var prikken over i'et tidligere, nemlig reportagerne fra finalebordet.
Uglen
05-03-2009, 06:00 PM
Playr League eksisterre åbenbart ikke mere .
Virker som lidt af en joke efterhånden her inde . troede der var ved at komme styr på tingene men nu virker det mere som om at styringen af sitet ikke eksisterre mere.
LcSabro
Euphorica
05-04-2009, 06:04 PM
PlayrLeague eksisterer jvf denne tråd her (http://www.forum.theplayr.com/showthread.php?goto=newpost&t=767)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.